vrijdag 28 december 2012

Oliebollen!

Het is alweer bijna 2013!
Daarom is het tijd om oliebollen te bakken, ik vind dit zo leuk om te doen!
Deze keer gebruik ik de oliebollen mix van de Lidl, deze heb ik nog nooit gebruikt dus ik ben benieuwd.

Ik zal je laten zien hoe ik dit doe..

Dit zijn de ingrediƫnten die ik gebruik,
Ik gebruik de oliebollenmix van Lidl, 1 L water en 500 gram gewelde rozijnen.

Meel en water goed mixen!












Dan de rozijnen erbij..
Rozijnen door het
beslag roeren.
En alles laten rijzen op
een warme plek












Nu is het beslag mooi gerezen
en kunnen we gaan bakken



















Laat de oliebollen lekker bruin bakken en geniet ervan!

Ik heb natuurlijk ook de oliebollen even geproefd..
En ze waren heerlijk!
Lekker luchtig van binnen en krokant van buiten.

Echt een aanraden, ook heel goedkoop.



4 opmerkingen: