maandag 31 december 2012

2013!

Morgen is het al 2013, wat is het jaar weer snel gegaan!

Dit jaar vond ik echt snel gaan, 12 januari ben ik 18 geworden en ben dus alweer bijna jarig. :)
Januari 2012 ben ik gestopt met mijn opleiding op de Pabo en ben druk opzoek gegaan naar een nieuwe opleiding. 
Ik heb toen besloten om sociale studies in Den Bosch te gaan doen. Dit is ook mijn hoogtepunt van 2012. Ik ben nog steeds erg blij met de keuze van deze opleiding. Het is een super school, gezellig, persoonlijk en ik leer er natuurlijk veel. Ik heb het er erg naar mijn zin, en ik merk dat ik al veel veranderd ben sinds ik daar zit. Ook mijn omgeving merkt dit, en daar ben ik blij om. Ik ben opener, socialer en durf nu gewoon onbekende aan te spreken, wat ik vroeger nooit gedaan zou hebben.

Ook ben ik voor het eerst zonder ouders op vakantie geweest, haha.
Samen met mijn vriend ben ik naar Italiƫ geweest, het was een erg leuke en vooral warme vakantie.



Wat is jouw hoogtepunt van 2012?

Ik ga straks nog even wat leuks halen wat ik kan gaan testen. En daar morgen iets over kan schrijven. Ook krijg ik veel reacties van bedrijven terug, waar ik erg blij om ben.

Vanmiddag lekker hapjes maken voor vanavond en vanavond spelletjes doen. Ik vier oud en nieuw met mijn ouders, mijn zus en haar vriend. En vannacht lekker vuurwerk kijken buiten, zelf steek ik niets af.

Heb jij goede voornemens voor het nieuwe jaar?

Ik wens jullie allemaal een gelukkig en liefdevol 2013!

Lieve groetjes van mij :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten