zondag 30 december 2012

Goedemorgen!

Goedemorgen allemaal!

Ik ben gister heel erg druk geweest, eerst ben ik voor een kamer gaan kijken in Den Bosch!
Het was een heel leuk kamertje maar het studentenhuis zag er gezellig uit, en ook waren de huisgenoten die er waren heel aardig!
Moet morgen beslissen of ik het neem, per 1 februari.
Goed nadenken dus..

Ook ben ik gisteren opzoek gegaan naar bedrijven waar ik reviews over kan schrijven!
Ik vond het erg leuk om bedrijven te zoeken en hen te mailen, ook heb ik al een paar positieve reacties terug.

Dus volgende week mijn eerste echte review!
Ik ben heel erg benieuwd naar de producten die ik ga ontvangen en ik ga natuurlijk nog niks verklappen, haha! Moeten jullie nog eventjes geduld hebben.

Nu ga ik weer verder met school want ik heb na de vakantie tentamenweek :(

Ik hou jullie op de hoogte van de producten die ik binnen krijgen!

Owja, vanmiddag nog meer oliebollen bakken en appelbeignets samen met mams :) !
Lekker voor morgen!

Ik zal morgen nog een berichtje plaatsten voor het nieuwe jaar.

Bakken jullie zelf oliebollen? Of kopen jullie ze ergens, waar dan? Ben benieuwd!


Veel liefs, 
Carin




Geen opmerkingen:

Een reactie posten