woensdag 6 februari 2013

Balmi!


Voor mijn verjaardag had ik van mijn zus een balmi gekregen samen met een lekker testertje.
Het geurtje is van Disney - Bambi Let's Dream!
De verpakking ziet er echt al leuk uit Bambi voor op met roze roosjes. Het geurtje ruikt heerlijk! Echt iets voor mij! Ik hou ontzettend van deze geurtjes. Het ruikt een beetje bloemig maar niet overdreven.
Op de site van Douglas is de 50mL €34,95. En wat is het een super mooi flesje!
Verder had ik dus ook een Balmi gekregen. Het is een bolletje waar lippenbalm inzit. Deze smaak is heel apart maar wel lekker! Het is een mint en na een tijdje gaat het tintelen. Het was wel even wennen maar ik vind het lekker! Zelf heeft mijn zus de coconut variant, deze tintelt niet maar ruikt ook lekker.

Ken jij Balmi al?






Geen opmerkingen:

Een reactie posten