dinsdag 26 februari 2013

Herome nagellak




Een tijdje geleden had ik op twitter van Herome een nagellakje gewonnen uit de nieuwe collectie. Dit nagellakje is Uppsala uit de Fancy Sweden W.I.C. collectie. Ik heb het lakje cadeau gedaan aan mijn zus maar schrijf er wel even een review over :)


"De jonge, modische sfeer van studentenstad Uppsala is gevangen in een prachtige fluweelroze, die je nagels er rijk en weldadig uit laat zien."


Het is een soort roze kleur en met één laag dekt hij al goed, ik heb zelf twee laagjes gebruikt op de foto's.



Het is een klein flesje en er zit 7mL in.

Ik vind het lakje heel erg fijn, het kwastje is fijn en de nagellak lakt gewoon fijn! Ook vind ik de kleur erg mooi, ik had wel verwacht dat hij iets meer roze was, ik vind hem namelijk een beetje oranje/brons/goud achtig.

De nagellak is o.a. op de website van Herome te koop en kost €7,50

Welke kleur vind jij het mooist in deze collectie?



Liefs :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten