zondag 3 maart 2013

Simpeltaartje

Een tijd geleden deed ik mee met een winactie van Simpeltaartje, en had gewonnen! Ik kreeg heerlijke cupcakes met chocolade en framboos. Normaal hou ik niet van fruit in mijn cupcakes/taart. Omdat ik ook geen jam lust. Maar dit was echt heerlijk! Ik had niet verwacht dat het zo lekker zou zijn. Ik ging ze samen ophalen met mijn moeder en mijn zus. In de auto hebben we er al een heleboel opgegeten.

Nu even iets over Simpeltaartje! 
Het bedrijf is van Bianca en ze woont in Tiel. Sinds 3 jaar is haar passie het bakken en decoreren van gebak. 

Bij Simpeltaartje kan je ook terecht voor workshops en kinderfeestjes voor een aantrekkelijke prijs!
Qua workshops kan je terecht voor: basis taart decoreren, gevorderd taart decoreren, cupcakes decoreren en ouder&kind workshop. Voor kinderfeestjes kan je boltaartjes decoreren of cupcakes.

Woon je in de buurt? Neem dan zeker een kijkje op haar site!

Liefs!






Geen opmerkingen:

Een reactie posten