zaterdag 9 maart 2013

Chocolicious


Bijna iedereen kent The Bodyshop wel. Ik kende het ook, maar had er eigenlijk nooit iets gekocht. Ik vond het namelijk erg duur. Een tijd geleden was ik met mijn zus shoppen in Den Bosch en heb daar een Showercream gekocht met chocolade geur. Daarbij kreeg ik als testertje de chocolade body butter. Ik vond de geur erg lekker en was erg benieuwd! Daarna ben ik met een vriendin in Antwerpen geweest. We zijn toen ook naar The Bodyshop geweest, hier werd ik meteen blij omdat de bodycrub afgeprijsd was. Volgens  mij was het 3 voor 9 euro. Ik kocht er twee en Eva zocht ook iets lekker uit. Ik kocht ook de White Musk body cream en kreeg hier de White Musk eau de parfum tester bij! Hier schrijf ik nog een review over.

Maar nu ga ik dus een artikel schrijven over deze heerlijke chocolade producten

Als eerste ga ik wat vertellen over de Showercream. Het is een lekkere grote fles van 250mL. Het is een echte creme en geen gel. Het ruikt lekker naar chocolade en smeert fijn uit onder de douche. De hele douche rook naar chocolade! Na het douchen rook mijn lichaam nog steeds heerlijk naar chocolade en was mijn huis lekker zacht en gevoed

Na het douchen kan je je lichaam natuurlijk insmeren met deze heerlijke body butter. Zo ruik je nog meer naar chocola en blijft de geur nog beter hangen! De body butter smeert heerlijk fijn uit en deze wil ik zeker een keer in andere geuren kopen! Hebben jullie een favoriete body butter van The Bodyshop die ik een keer moet proberen?

Een andere keer heb ik de scrub geprobeerd. Hier was ik niet super tevreden over. Deze scrub rook natuurlijk ook heerlijk. Ik vond alleen de scrub niet fijn scrubben. Misschien had ik meer moeten gebruiken, ik ga deze scrub wel gewoon gebruiken maar ik denk niet dat ik hem opnieuw zou kopen. Wel was mijn huid lekker zacht na het douchen!

Nu zag ik op de webshop van The Body shop dat je nu de Chocomania Body Butter normaal €16,- nu voor maar €5,-! Ook geldig in de winkel tot en met 23 maart! Heb je ook zin in deze chocolade sensatie? Neem dan deze kans om het uit te proberen.

Wat is jouw favoriete product van The Body shop of lijkt jou fijn?

Liefs

P.S. ik kreeg de foto van de scrub op een of andere manier niet andere gedraaid? Beetje raar..



1 opmerking:

  1. Bedankt voor je berichtje! :) Ik weet dat je de foto eerst moet draaien, dat heb ik ook gedaan, maar hij deed het nog steeds niet :(

    BeantwoordenVerwijderen