zondag 24 maart 2013

Binnenkort grote giveaway actie

Lieve lezers,

Omdat ik steeds meer volgers krijg via; Twitter, Facebook en Instragram is het tijd voor een grote winactie.
Ik ga verschillende producten weggeven via verschillende social media, zo kan iedereen meedoen en als je overal mee doet maak je natuurlijk meer kans!

Zodra ik 75 volgers op Twitter heb (momenteel: 50), 75 likes op Facebook heb (momenteel: 36) en 175 volgers op Instagram (momenteel: 148) heb begint de actie. Deel daarom dit bericht via twitter/facebook/instagram zodat de giveaway zo snel mogelijk gestart kan worden!

Volg mij via Twitter: @carinslifeblog
Like mij op Facebook: CarinsLifeblog
Volg mij op Instagram: caar1994

Via Twitter, facebook en Instagram plaats ik ook berichten die je kan delen, zodat de winactie snel kan beginnen! :)

Liefs Carin


Geen opmerkingen:

Een reactie posten