zondag 10 maart 2013

Hairworldshop

Hairworldshop stuurde mij een heel mooi pakketje met haarproducten toe. Ik heb deze producten zorgvuldig getest en ga er nu iets over schrijven! 

Hairworldshop is een website met allerlei soorten haarproducten: shampoo, conditioner, anti haaruitval, styling, haarolie, body and shave, sets, stijltangen, fohns en borstels.

'Hairworldshop brengt het luxe kappersgevoel bij u thuis
Al ruim 2 jaar weten duizenden klanten Hairworldshop te vinden voor producten van alle topmerken op haarverzorgingsgebied. Haarproducten van Kérastase, Moroccanoil, Sebastian Professional, L'Oreal Professionnel, American Crew, Lanza en Redken om er een paar te benoemen.

Naast scherp geprijsde producten kan u  bij Hairworldshop altijd vrijblijvend terecht voor  professioneel productadvies en een vriendelijke klantenservice. Daarnaast profiteren al onze trouwe klanten van de vele unieke voordelen. Bij iedere bestelling bouwt een klant een tegoed op wat bij de volgende bestelling weer gebruikt kan worden. Voordelig bestellen en een tegoed opbouwen. Proberen is geloven!
Bovendien timmert Hairworldshop ook maatschappelijk aan de weg. Sinds dit jaar zijn we Zakenvriend van het KWF. Door onze donaties leveren we een positieve bijdrage aan het onderzoek tegen leverkanker. Een logische stap is dus de samenwerking met Terre des Hommes. Want iedereen verdient een morgen!'

Ik kreeg deze vier mooie producten thuis, en zoals ik al zei heb ik ze uitvoerig getest. Het is een shampoo, een conditioner, geparfumeerde verzorging en matte texturizer.

Mythic Oil Shampoo (L'Oréal)

Ik ben verliefd op deze shampoo! Vanaf de eerste keer dat ik hem gebruikte al. Het maakt mijn haar echt super zacht en na het douchen is mijn haar klitvrij! Als mijn haar droog is, dan is mijn haar luchtig. Precies wat de shampoo beloofd! 
'Shampoo voor voeding en glans voor alle haartypes, verrijkt met arganolie en katoenzaad. Geïnspireerd door oosterse schoonheidstradities. Voedt het haar, zodat het hanteerbaar, glanzend en zacht aanvoelt. Zonder parabenen. Goed over het natte haar verdelen. Emulgeren en met water uitspoelen.'
De shampoo schuimt goed en de geur is heel lekker! Deze shampoo heeft een vriendin van mij met krullend haar ook getest. Ze was er heel tevreden mee en had na het douchen weer hele mooie krullen. Ook pluisde het veel minder dan normaal!
Ik merk ook als ik een andere shampoo gebruik, dat mijn haar heel anders aanvoelt, veel minder zacht en mijn haar wordt met andere shampoos veel sneller vet.
De shampoo is nu voor €13,35 hier te koop. Er zit 250 ml in.

Mythic Oil Conditioner (L'Oréal)

Ook was ik over de conditioner tevreden. Als je na de Mythic Oil Shampoo ook de conditioner gebruikt, wordt je haar nog zachter!
'Verzorging voor voeding en glans voor alle haartypes, verrijkt met arganolie en katoenzaad. Geïnspireerd door oosterse schoonheidstradities. Voedt het haar, waardoor het hanteerbaar, glanzend en zacht aanvoelt. Zonder parabenen. Op gewassen en handdoekdroog haar aanbrengen. 3 minuten laten inwerken. Emulgeren en met water uitspoelen.'
Nadat ik deze producten gebruikt heb, heb ik ook echt het gevoel dat mijn haar echt schoon is!
In deze fles zit 190ml en is hier te bestellen. Deze conditioner is nu €16,75.


Kerastase Elixer Ultime Immortal Moringa (Kérastase)


Ik wist eerst niet goed wat het product was, maar ik was er natuurlijk wel benieuwd naar! Ook vond ik de verpakking zo mooi en de fles. Mooi groen!
'Geparfumeerde verzorging voor een sublieme glans en herstel. Een uitzonderlijke combinatie van Oleo-Complex oliën van maïskiemen, camela, argan en pracaxi en extract van Moringa Immortel. Geeft het haar body en maakt het soepen en zacht. Het haar wordt gevoed en ziet er weer prachtig uit. Voor verzwakt haar. Voor het wassen met shampoo of als leave-in verzorging een of twee pompjes over het haar verdelen.'
Ook dit is een product dat echt doet wat er op de verpakking staat. Ik heb het gebruikt als leave-in en mijn haar glanst mooi en is lekker zacht. Ik ben met deze oliën altijd bang dat mijn haar vet eruit ziet of vet wordt. Dat is met deze fles niet het geval. Ik ben daar heel erg blij om! Mijn moeder heeft dit product ook is gebruikt, zij heeft kort haar en vind het ook heel fijn. Haar haar zag er dof uit, maar nadat ze een pompje door het haar verdeelde, had ze mooi glanzend haar!
In deze fles dit 125ml  en is hier te bestellen. De fles kost nu €29,95.

Sebastian Professional Craft Clay (Sebastian)


Tot slot had ik dit product. Zelf heb ik hier niet veel aan omdat ik dit niet gebruikt. Daarom heb ik dit product aan mijn zus gegeven, omdat zij kort haar heeft en vaak zulke producten gebruikt. Ik gaf haar het doosje en ze stond zowat gillend voor me. Dit merk wilde ze al heel lang kopen en ze was er al bekend mee. 
'Matte Texturizer. Ambachtelijke style. De Craft Clay is een matte texturizer. Het product bevat aardmineralen die zijn bewerkt om separatie te geven en textuur te restylen met een matte hold die lekker aanvoelt. Soepen wrijven tussen de handen en door droog haar verwerken om te kneden, separeren en vormen. Werkt het beste op kort tot middellang haar. Heftige styler die elke fantasie overtreft.'
Mijn zus was heel tevreden hierover. Het plakt niet aan je handen en het doet zijn werk goed! Ook als je het al in je haar hebt zitten, kan je je haar nog restylen. Ook is haar haar nu iets langer, waardoor haar kuif meestal niet meer zo goed recht op blijft staan. Met dit product lukt dit wel!
Hier zit 50 ml in en is hier te koop. De 50ml kost €15,95 en de 150ml is €40,95.

Zoals je kan lezen ben ik echt heel tevreden over alle producten. De shampoo wil ik zeker nog een keer kopen! Met de verzorgende olie, kan ik nog heel lang doen. Maar mijn shampoo is helaas bijna op..

Welk product zou jij wel eens willen proberen?

Liefs

Geen opmerkingen:

Een reactie posten