zaterdag 9 maart 2013

Snack a Jacks

Snack a Jacks, ik denk dat iedereen het wel kent? Heerlijke rijstwafels met verschillende smaken.

Vandaag stond opeens de postbode voor de deur met een grote doos. Ik was name Snack a Jacks proefpersoon geworden en mocht alle smaken testen.

Ook zat er een briefje bij:
'De 5 Snack a Jacks varianten... Moet je 'ns proeven!
Beste Proefpersoon,
Gefeliciteerd: je bent Snack a Jacks Proefpersoon geworden! En alsjeblieft: het Snack a Jacks proefpakket met onze 5 verschillende smaken.
We zijn heel benieuwd wélke variant jij uiteindelijk het allerlekkerst vindt. Wordt het de Chocolate Chip, Chocolate & Cocos of toch Caramel? Ben je meer een Cheese type of huis een Barbecue Paprika fan? We kijken uit naar je favoriet, want daar gaat het uiteindelijk allemaal om.
Als je eruit bent (je hebt per rol 14 wafels, hopelijk is dat genoeg), laat ons dan jouw 'testresultaat' weten op facebook.com/snackajacksnederland
Veel dank en geniet ervan.
Met vriendelijke groet, het Snack a Jacks Team!'

Wauw 5 grote rollen Snack a Jacks dus! Ik ben altijd al helemaal weg geweest van Cheese en heb de andere smaken eigenlijk nooit 'durven' proeven..
Nu heb ik dus de kans om dit te doen en ik ben heel benieuwd! 
Binnenkort horen jullie wat het voor mij is geworden.

Wat is jouw favoriete smaak?

Liefs


Geen opmerkingen:

Een reactie posten