donderdag 7 maart 2013

Dat is nog eens leuk shoppen!

Begin januari ben ik samen met mijn zus naar Rotterdam geweest. Om eens lekker te gaan shoppen. 12 jnuari was ik jarig en vierden we dit samen met onze vrienden en daar was natuurlijk een leuk jurkje voor nodig!

Lopen, lopen en nog eens lopen…
We waren van plan om naar de Primark te gaan, dus we stonden vroeg op, op onze vrije dag en gingen vol goede moed de trein in. Op naar Rotterdam! Eenmaal in Rotterdam aangekomen bleek dat we op Rotterdam Alexander moesten uitstappen, goede voorbereiding.. Dus weer terug in de trein en we stapten uit bij Alexander. Toen moest de Primark nog gevonden worden, we wisten waar we heen moesten, dachten we dus. Na een tijd gelopen en geen Primark in zicht zijn we maar terug gelopen en hebben we de weg aan iemand gevraagd. We waren totaal de verkeerde kant opgelopen en onze GPS deed het ook niet meer. Handig! We volgden de aanwijzingen op en hebben het gevonden!

Leuke kleding, leuke prijzen!
Eenmaal binnen keek ik mijn ogen uit, leuke kleding, leuke prijzen en sommige dingen waren ook nog eens in de sale! Dat is nou leuk shoppen! We gingen opzoek naar een jurkje en na een aantal jurkjes gepast te hebben kwam ik blij de kleedkamer uit en liet het jurkje aan mijn zus zien. Een leuk wit kanten jurkje, ik ben er gek op! Mijn zus vond hem ook leuk staan en had ook een leuk jurkje aan. Dezelfde maar dan in het zwart! Bleken we toch nog een beetje dezelfde smaak te hebben, haha. Dat komt namelijk zelden voor, we zijn totaal verschillend. Nu hadden we dus hetzelfde jurkje voor onze verjaardag zaterdag! 

Lekker zoet
Verder had ik niet zoveel geld gespaard en had ik nog een lekkere warme trui nodig. De winter is alweer bijna voorbij en heb nu eindelijk een leuke warme trui gevonden en voor maar 7 euro. Hij is heerlijk warm!

Bij de Primark hebben ze trouwens ook leuke tassen, sieraden en schoenen! Ik heb voor bij mijn jurkje nog een kettinkje gekocht. En lippenbalsem met cola geur! Ik was erg benieuwd naar deze lippenbalsem en ik vind hem heerlijk. Al vind mijn moeder het verschrikkelijk, veel te zoet. Ik hou er van.

Wat hebben we vandaag dus geleerd, plan je reis goed! Dit doe ik eigenlijk altijd al en vraag mezelf af waarom ik dat vandaag niet heb gedaan.. En natuurlijk dat ik Primark zeker aanraad!

Ben jij wel eens bij de primark geweest? Wat vind jij ervan?

Liefs

Geen opmerkingen:

Een reactie posten