donderdag 7 maart 2013

White Musk

Zoals je in het Choco artikel kon lezen was ik naar The Body shop geweest. En heb ik ook een White Musk body creme gekocht. Hierbij kreeg ik ook een White Musk eau de parfum terstertje.

 Ik vond de creme echt heel lekker zacht ruiken. Het rook echt naar musk geurtjes, maar dan heel zacht. De creme smeert lekker uit en je huid ruikt daarna ook lekker! Echt een aanrader dus! In het potje zit 50 mL. Deze creme/geur wil ik zeker nog een kopen, misschien een andere soort met dezelfde geur. Of de creme in een andere geur, omdat de creme zo fijn is.

Zoals ik al zei kreeg ik ook een testertje van de eau de parfum erbij. Deze rook echt heel lekker. Toen ik thuis kwam liet ik hem meteen aan mijn moeder ruiken, omdat zij erg van musk houdt. Ik heb de tester aan haar gegeven en ze was heel blij! 

Wat is jouw favoriete geur?

xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten