maandag 11 maart 2013

Face mask!

Zondag had ik lekker een vrije avond, en nadat ik de HEMA nagellak had getest, ben ik naar de douche gegaan. Hier hebben we in een bak allemaal testertjes en mini's liggen. Ik koos een maskertje die mij wel lekker leek. Het was de Spa Facial Mask met aloe vera leaf en gingseng. Van het merk Perfectly Pampered.

Het merk komt me erg bekend voor, maar ik weet niet waar je het kan kopen. Als je het tegen komt moet je hem zeker mee nemen en ik ga nu vertellen waarom!

Het maskert is gemaakt met natuurlijke ingrediënten en is niet getest op dieren. Ik vind het erg fijn dat er alleen natuurlijke ingrediënten inzitten, omdat mijn huid erg gevoelig is. 

Het masker ruikt naar aloe vera en een beetje zoetig, misschien is dit de ginseng ik heb namelijk geen idee hoe dit ruikt, haha.

In het masker zit ook een scrub. Je moet het masker op je gezicht smeren en dan 1 minuut zachtjes in masseren. Daarna 10 minuten laten zitten. 
Na het scrubben begon mijn huid een beetje te prikken. Maar toen ik het eraf haalde was mijn huid heerlijk zacht en niet uitgedroogd. 

Als je het masker tegen komt raad ik je aan hem te proberen! Ik denk niet dat hij heel duur is :)
Ik las op internet dat er ook een haarmasker van dit merk is. Als ik die een keer tegen kom wil ik die zeker proberen. Weet iemand misschien waar deze te koop is?

Binnenkort ook een win actie met andere heerlijke maskertjes! :)

Veel liefs



Geen opmerkingen:

Een reactie posten