vrijdag 8 maart 2013

Coca Cola!

Vorige maand ben ik met mijn zus naar de Primark geweest. Ik was hier voor het eerst en mijn zus was in Londen al een keer geweest. We gingen naar Rotterdam. Klik hier voor het artikel over de Primark.


Ik had hier dus een lippenbalsemset met cola geur gekocht. Ik was erg benieuwd naar deze lippenbalsem.

Het was een setje met een lipsmacker en een lipgloss. Beide met cola geur!


Ik vind de lipgloss heel fijn, hij plakt wel en ruikt heel zoet. Maar ik vind dat wel lekker. Ik merk niet echt dat het verzorgend is voor je lippen, maar ik vind hem gewoon lekker ruiken!


De lipsmacker vind ik wat minder, hij smeert niet zo makkelijk. Wel ruikt deze ook lekker naar cola en lekker zoet! Ook merk ik niet dat deze verzorgend is.

Ze zijn trouwens ook te koop bij de Kruidvat zag ik. Dus wil je ze testen en zit er geen Primark in de buurt? Ga dan eens langs de Kruidvat.

Wat vind jij van hele zoete cola lippenbalsem?

Liefs van mij

Geen opmerkingen:

Een reactie posten