vrijdag 29 maart 2013

Persoonlijke update!

Hallo lieve lezers,

Even een persoonlijke update. Afgelopen dagen heb ik niks gepost, dit komt omdat ik tentamen week heb gehad en geen artikelen had voorbereid. 

Afgelopen weekend heb ik lekker online geshopt en de meeste dingen zijn nu al binnen en zal ik natuurlijk zo snel mogelijk reviewen. Ook heb ik een aantal producten gekocht voor de winactie die binnenkort van start gaat.

Twee weken geleden kocht ik een lakje voor mezelf, ik gebruikte altijd nagellak van mijn zus maar nu ik op kamers woont gaat dat natuurlijk niet meer. Beetje bij beetje kwam er meer bij en nu heb ik een heleboel nagellakjes binnen! De meeste heb ik al geprobeerd en foto's gemaakt om te reviewen.

Het gaat ook best goed met de winactie, op facebook schiet het niet echt op, haha.
Op facebook heb ik nu 36 likes, maar dit moeten er 75 worden.
Op twitter heb ik nu 56 volgers, op naar de 75!
En op instagram zijn dit er 155 van de 175 dus nog maar 20 te gaan.
Volg jij me al?

Volgende week heb ik nog een aantal toetsen maar verder geen lessen. Even tijd om te ontspannen gelukkig!

Met pasen ga ik lekker pizza maken en nog wat andere hapjes! En eieren natuurlijk, heerlijk!
Wat doe jij met pasen?

12 april ga ik met mijn vriend naar Parijs, en naar Disneyland! Ik heb er super veel zin in. Omdat mijn blog ook over reizen gaat ga ik hier natuurlijk ook wat over schrijven!

Ik had een aantal weken geleden een oproepje geplaatst voor bloggers, bedrijven en te gekke mensen. Ik heb hier een aantal reacties op gekregen en wil elke zondag een webwinkel, blogger, of persoon in de spotlight zetten. Mailen kan altijd nog! 

Dit was het denk ik wel en nu ga ik verder met artikelen schrijven.

Owja! Vanavond ga ik nog met mijn zus naar een Ladies Night waar allemaal bedrijven hun producten tonen. Die kan je dan proberen en kopen. Een deel van het geld gaat naar pink ribbon :) Ik ben heel erg benieuwd en ga lekker tutten met mijn zus.

Liefs, Carin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten