woensdag 13 maart 2013

Beezzzzzz

Ik lees soms iets over Burt's Bees en ik was hier erg benieuwd naar. Ik was vorige week naar de Kruidvat en ik was opzoek naar een nieuwe lippenbalsem. Ik raak ze namelijk allemaal kwijt..  Toen zag ik dat ze daar Burt's Bees: Beeswax Lip Balm verkopen. 
Het is een blikje met 8,5 gram voor maar €2,99! Het blikje is best klein, maar je doet er wel lang mee.

Voor de mensen die Burt's Bees nog niet kennen zal ik even vertellen wat voor een merk het is. 
'Burt maakte van de bijenwas die hij verkreeg van de bijen die hij hield als iemker, kaarsen. Als experiment heeft hij van de bijenwas een lippenbalsem ontwikkeld en op de markt gebracht. Dit werd zo'n succes dat er steeds meer natuurlijke producten aan zijn assortiment werden toegevoegd. Heden ten dagen bestaat de lijn uit producten voor het hele lichaam op basis van natuurlijke producten, zoals bijenwas en honing, maar ook limoen, granaatappel, pepermunt, Aloe Vera, amandel, kokos en zonnebloem olie.'

Ik ben echt super benieuwd naar de andere producten zoals de shampoo en de bodybutters. Ik heb geen idee waar je deze kunt kopen :( Weet iemand waar je dit kan kopen?


De lippenbalsem is in ieder geval een aanrader! Ik vind hem echt heerlijk en ben heel blij dat ik hem eindelijk gekocht heb. De lippenbalsem is wel een beetje moeilijk op te smeren, als je met je vinger er doorheen gaat komt er bijna niks aan je vinger. En komt er dus weinig op je lippen. Dit is makkelijk op te lossen door het een paar keer op te smeren. Ook is dit weer een voordeel, omdat je dan geen plak of vieze vingers krijgt. 

Nadat je de lippenbalsem hebt opgesmeerd beginnen je lippen te tintelen. Echt heel raar maar wel lekker. Ook voelen mijn lippen koel, niet plakkerig en zacht aan!

De lippenbalsem ruikt niet sterk maar wel lekker! Het ruikt naar bijenwas :)

Dit is zeker een aanrader, 100% natuurlijke ingrediĆ«nten, en een lage prijs te koop bij o.a. Kruidvat! Zeker het proberen waard!

Liefs van mij! 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten