zondag 24 maart 2013

Overheerlijk Rituals...

Een van mijn favoriete merken is Rituals. Ik vind de meeste geuren echt heerlijk en de doucheschuim vind ik het fijnst! Voor mijn verjaardag kreeg ik ook iets van Rituals! Ik kreeg de Hammam Olive Secret: Refreshing Eucalyptus & Organic Olive. Het is geen douchegel maar een shower paste!

De geur is echt heel sterk en ruikt naar eucalyptus. Het doet me echt aan zo'n snoepje denken, precies dezelfde geur!


Het is een ultrahydraterende douchepasta zoals op de site en op de verpakking beschreven staat.
- Hydraterende douchepasta die de huid reinigt, voedt en tevens dode huidcellen verwijdert.
- De huid voelt direct zijdezacht aan en is voorbereidt op het scrubben.
- Pure olijfolie voedt je huid en maakt deze zijdezacht.
- Eucalyptus heeft een diep reinigende en verfrissende werking.

In de verpakking zit 150ml en is te koop via de website van Rituals of in de winkel, voor €8,50.

Ik vond het eerst heel raar om met zo'n pasta te douchen omdat ik gewoon douchegel gewend was. Ik vind de geur heel sterk en heb meer voorkeur voor zoete geuren. Toch vind ik de douchepasta heel fijn. Het maakt je huid super zacht en na het douchen is de sterke geur verdwenen. En ruik je het bijna niet meer.
Ik vind dit een aanrader; zeker voor mensen die niet van die zoete geuren houden!

Wat is jouw favoriete product van Rituals?

Liefs


Geen opmerkingen:

Een reactie posten