vrijdag 15 maart 2013

Gezocht: kleine bloggers, kleine bedrijven en te gekke mensen!

Gezocht: kleine bloggers, kleine bedrijven en te gekke mensen!


Bloggers:
Ben jij een beginnende blogger en lijkt het je leuk dat jouw blog een plekje krijgt op mijn blog? Wil je een keer een artikel plaatsen op mijn blog, dat kan een review maar ook een leuk artikel over jouw blog zijn. Of wil je gewoon jouw linkje terug zien op mijn blog?
Mail me dan! (cvandenheuvel@live.nl) en vertel mij wat je wil en de link naar je blog natuurlijk. Je blog hoeft niet perse over beauty/lifestyle te gaan. Heb jij een ander soort blog, mail me dan ook! Ik ben erg benieuwd naar jullie reacties! :)

Bedrijven:
Ben jij een klein bedrijf, wil je en verdien je meer aandacht? Zou je het leuk vinden om een keer op mijn blog te verschijnen? Of wil je gewoon jouw linkje terug zien op mijn blog? Heb jij een leuke hobby en maak jij leuke dingen, wil je deze onder de aandacht brengen?
Mail me dan! (cvandenheuvel@live.nl)

Te gekke mensen:
Ben je gek op 'aparte' dingen? Heb jij andere huisdieren dan andere mensen? Is jouw haar echt te gek? Ben jij helemaal trots op iets van je zelf gemaakt hebt? Heb je een 'rare' gewoonte? Heb jij iets bijzonders mee gemaakt? Wil je hier graag (anoniem) over vertellen?
Mail me dan! (cvandenheuvel@live.nl) en vertel waarom jij 'te gek' bent! 

Ben je niet zeker of je ergens in past? Geen hokjes hier. Mail me met je vragen of suggesties! 

Liefs Carin





2 opmerkingen:

  1. Je gooit het aardig over een andere boeg.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoe bedoel je? :) mijn blog gaat niet alleen over beauty. Ik lees/plaats graag bijzondere verhalen en zo kan ik ook andere kleine blogs/bedrijven helpen, hen te promoten.

      Verwijderen