zaterdag 23 maart 2013

Annayake!

Zoals je in mijn artikel over de Douglas kon lezen had ik een tester van Annayake gekregen. Ik had nog nooit van dit merk gehoord dus ik was erg benieuwd.

Het is een gezichtscreme waarvan de kennis uit Japan komt. 
'80 jaar geavanceerd onderzoek op basis van een traditie die al 2000 jaar bestaat. De verzorgende producten van Annayake zijn ontwikkeld met behulp van de meest moderne technieken in Japanse onderzoekslaboratoria. Elk nieuw verzorgingsproduct van Annayake is een beleving op cosmeticagebied, een vrucht van het allerbeste op wetenschappelijk gebied die getuigt van een diep respect voor duizenden jaren traditie. 
Annayake, een zeer persoonlijke visie op schoonheid. Annayake heeft alle dermatologische kennis gebundeld in de skinner, een minicomputer die een diagnose stelt van de conditie van uw huid en u een zeer persoonlijk verzorgingsprogramma voorschrijft. Ter ondersteuning geeft een nummer de gebruiksvolgorde van elk product aan.
Ultratime, voor de verzorging van uw huid, elke dag opnieuw, uw hele leven lang.'

Ik heb een creme gekregen tegen de rimpels. Nou heb ik die natuurlijk nog niet maar ik was wel benieuwd naar het merk. Ik heb momenteel echt een hele super droge huid met schilfertjes. Dus vanmorgen na het douchen heb ik de creme geprobeerd.

Ik was echt heel tevreden met de creme! Normaal zweet ik door cremes heel erg in mijn gezicht. Dat was bij deze creme niet het geval. De creme trekt goed in en mijn gezicht voelt heerlijk zacht aan. Ook ruikt de creme zacht; dus geen overdreven sterke lucht.

Ik dit proefpakje zat maar 3mL en deze is helaas alweer op :(
Ik ging dus bij de Douglas op de website kijken wat de fullsize kost. Ik schrok me kapot. Het potje met 50 ml kost namelijk €101,- !! Ik vind dit echt super duur, ook al is de creme fijn ik zou dit niet voor een gezichtscreme betalen. Wil jij dit wel dan kan je de creme hier kopen.

Ik ben erg benieuwd wat voor een gezichtscreme jullie gebruiken. Zodat ik die misschien een keer kan proberen.
Dus wat voor gezichtscreme gebruik jij?

Liefs

3 opmerkingen:

  1. Ik heb granier ook duur maar goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Klinkt goed! leuke blog heb je, ik volg je nu:)
    Liefs,x
    ps; er is een giveaway op mijn blog, doe je mee?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat leuk! Ik doe mee, even zoeken. Ik volg jou nu ook :) Binnekort bij mij ook weer giveaways :)

      Verwijderen