zondag 21 april 2013

Lotus; oosterse artikelen

Lotus, een leuke webwinkel met allerlei verschillende oosterse artikelen. Op de site vind je bijvoorbeeld; mooie boeddha beelden, boeddha maskers, leuke doosjes, spiegels. Verder vind je er nog andere leuke woonaccessoires en gezondheidsproducten.

Van Lotus ontving ik twee gezondheidsproducten. Ik was erg benieuwd naar deze producten en wat het precies is.
''Oosterse gezondheidsproducten, zoals de poy-sian neusinhalers en de verschillende soorten balm oil, helpen u een fris en open gevoel te geven. Zeer geschikt bij griep en verkoudheid. Werkt verfrissend en opent de luchtwegen.''


















Het klopt precies wat er gezegd wordt! Ik kreeg de: Cher-aim kruideninhaler. Dit is een potje met kruiden. Als je neus bijvoorbeeld verstopt zit kan je het potje opendraaien en dan via je neus inhaleren. Er komt een lekkere maar sterke geur uit het potje, mijn neus is gelijk open! Het potje kost €3,60 maar je kunt er maanden mee doen!''Werkt verfrissend, ideaal bij griep en verkoudheid, ook fijn tijdens hoofdpijn''

Ook ontving ik de Cher-aim neusinhaler, Deze heeft ongeveer dezelfde werking als het potje maar dit is een neusinhaler. Deze kost €2,25.
Ik vind het beide erg fijne producten, mijn neus staat gelijk open en het werkt echt verfrissend. Het is een echte aanrader! En als je niet opzoek bent naar gezondheidsproducten, kun je bij deze webwinkel ook terecht voor heel veel andere leuke dingen.

Wat vind jij deze webwinkel?

Veel liefs Carin :)







Geen opmerkingen:

Een reactie posten