donderdag 11 april 2013

Update!

Lieve lezers,

Periode 3, leerjaar 1 zit er alweer op. Maandag begint de nieuwe periode weer..
Ik heb mijn cijfers terug en wil me beter concentreren op mijn opleiding. Ik blijf natuurlijk bloggen, en wil op vrije dagen vooruit gaan bloggen. Dat probeer ik nu ook maar dit lukt nog niet altijd :(

Verder heb ik ook nog leuke dingen gedaan en ingepland. Dinsdag heb ik stage gehad en gister ben ik naar Lush geweest voor een beautysessie, het was echt heerlijk! En zeker aan te raden. Je kan jezelf nog steeds aanmelden via Lush Facebook. Ik ga hier nog een uitgebreid artikel overschrijven. Daarna ben ik nog naar de pedicure geweest en kan nu weer heerlijk lopen :)

Verder ben ik 2Blicious geworden! Erg leuk, ik mag make-up gaan testen van 2B en heb dinsdag een leuk pakketje binnen gekregen! Hier ga ik natuurlijk ook nog over schrijven en reviewen.

Straks ga ik naar Nijmegen om bij te kletsen met een vriendin en daarna gelijk weer door naar Den Bosch, om met twee klasgenoten te gaan eten en daarna hebben we een voorstelling op school.

Morgen ga ik dan eindelijk naar Parijs! Ik ga proberen veel foto's te maken, dit vind ik altijd leuk voor mezelf en dan kan ik natuurlijk ook een leuk artikel schrijven. Ik hoop dat het een beetje droog weer wordt.

Ik ga mijn huiswerk ook eerder plannen zodat ik op vrije dagen lekker kan gaan bloggen.

Ook loopt er nog een win actie op mijn blog. Vergeten jullie niet om mee te doen?
Mocht je mee doen/winnen met deze win actie, dan maakt dat niet uit voor volgende win acties. Je hebt dan net zoveel kans als de anderen. En er komen nog genoeg leuke winacties aan! Dus doe mee! :) 

Allemaal vast een heel fijn weekend gewenst!

Veel liefs Carin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten