donderdag 4 april 2013

Zoete zeep + winactie

Een leuk pakketje in mijn brievenbus. Ik maakte het open en de heerlijke geur van zoete zeep kwam mijn neus binnen.. Heerlijk!

Dit was niet het enige zeepje dat er in zat er zat ook nog een andere heerlijke geur in, hier vertel ik zo meer over. Deze heerlijke zeepjes komen van Zeeppalet! Dit is een webwinkel waar je verschillende soorten zeep kan kopen, zoals; Marseille zeep, badzout, badvlokken, bodylotion, douche gel en geurzakjes! De zeepjes die ik heb gekregen zijn Marseillezeepjes van 60 gram. 

''Marseillezeep is een heerlijk geurende zeep dat ambachtelijk, naar traditioneel recept, gemaakt wordt in de Provence.
Alle zepen hebben gemeen dat ze:
- voor 72% uit olie bestaan
- 100% biologisch afbreekbaar zijn
- zacht voor de huid zijn
- niet op dieren zijn getest
- 2x zolang mee gaat als een normaal stuk zeep

Het is een natuurlijk product en bevat dus geen parabenen, anti oxidanten, ether, PEG, conserveermiddelen.

De zeep ‘zweet’ niet! De zepen worden gekleurd door natuurlijke mineralen.

U kunt ook prima wasmiddel maken van de blokken en plakken Marseille zeep.
Recept voor 5 liter wasmiddel:
80 gram marseille zeep raspen.
Verwarm 5 liter water tot het goed heet is, doe daar de geraspte zeep bij en blijf roeren tot het opgelost is.
Daarna ook nog 100 gram soda er doorheen roeren.
Overgieten in een emmer, of iets dergelijks, waar een deksel op kan.
Af laten koelen.

Zo heb je 5 liter super zachte zeep, die zelfs door een zeer gevoelige huid goed te verdragen is! Dit wasmiddel is ongeparfumeerd.
Per was gebruik u een vol plastic doseerbolletje.

Verwijderen van vlekken op kleding:
Maak de vlek nat, wrijf het in met het blok Marseille zeep en was het kledingstuk.
Geschikt voor het wassen van kwetsbare en fijne stoffen.

Ook zeer geschikt voor het onderhoud van onbewerkt hout en het reinigen van, natuurstenen vloeren.''


Je kunt er dus niet alleen jezelf mee schoonmaken maar ook je kleding! Super handig en leuk als cadeautje natuurlijk! 

Fraise Des Bois!
Ik kreeg, zoals ik net vertelde, een heerlijke zoete geur! Ik ben echt dol op zoete geurtjes. Deze zoete geur komt van de bos aardbei. Het marseille zeepje is 60 gram en kost €1,80. 
Ik heb de zeep natuurlijk geprobeerd. Ik heb mijn handen er mee gewassen. De zeep schuimt lekker en de geur komt weer op mij af. Na gebruik ziet de zeep er nog steeds zo mooi uit als daarvoor. En hij droogt ook weer goed op. Mijn handen zijn lekker zacht en ruiken natuurlijk zoet! Ik ben blij!

Ook kreeg ik de geur 'Muguet' dit is Lelietjes van Dalen. Deze ruikt ook heerlijk! Dit is een echt zeepgeurtje. Wil jij dit heerlijke zeepje winnen?

Dit moet je doen:
Like Zeeppalet op facebook
Like mijn blog op facebook
En laat in een comment achter dat je meedoet! 

Meedoen kan tot en met 20 april 23.59! Veel succes allemaal :)

Liefs Carin

'sorry dat alle foto's zo raar staan, ik kan ze niet draaien..'

2 opmerkingen:

  1. Leuk! Ik doe zelf niet mee.

    Gr Natiza

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lekker zeepje lijkt me dat. Ook ziet die er zo leuk uit! Ik doe mee! :)

    BeantwoordenVerwijderen