donderdag 4 april 2013

Kruidvat Handcrème

Altijd al in bij de Kruidvat ben neem ik een kijkje in de actiebakken, vaak zitten er leuke beautyproducten voor kleine prijsjes bij. Er lag ook een handcrème van Kruidvat eigen merk tussen. Dit potje was maar €1,-!
Door de lange winter zijn zowat al mijn handcrèmes op en besloot het potje mee te nemen.

Ik was benieuwd hoe deze handcrème voor mij was. Mijn handen waren super droog en bij mijn vinger hingen zelfs velletjes los. Ik gebruik de handcrème als mijn handen droog zijn. De crème werkt erg goed. De velletjes waren weg en na één keer smeren waren mijn handen al niet meer droog!

Deze handcrème raad ik zeker aan! Ook de geur vind ik erg fijn. Het is een zachte geur. Dit vind ik fijn in een handcrème, ik heb dan liever niet dat het erg sterk ruikt.

De crème trekt goed in en je krijgt geen vette handen. Mijn handen zijn lekker zacht geworden!

 Koop jij wel eens producten van Kruidvat eigen merk?

Liefs Carin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten