donderdag 4 april 2013

Liebster Award!

Ik ben genomineerd voor de liebster award! Ik ben genomineerd door Roos van der Linden. Haar blog is: http://enjoymyfunnylife.blogspot.nl, super leuk en bedankt natuurlijk! 

Als eerste ga ik haar 11 vragen beantwoorden
1. Waarom ben je begonnen met bloggen?
Ik heb samen met mijn zus een webshop met sieraden en we kregen steeds vaker aanvragen voor blogs binnen. Ik nam kijkjes op deze blogs en vond het erg leuk om ze te lezen. Ik hou ontzettend van koken en het leek me ook leuk om recepten te delen aan mensen. Dit doe ik onder andere op mijn blog. Ook heb ik veel van producten geleerd!

2. Waar haal je je inspiratie voor je posts vandaan?
Ik lees elke dag andere blogs via Bloglovin. Hier doe ik inspiratie op maar het meeste komt vanuit mezelf. Het komt gewoon in me op!

3. Welke blogster zou je wel eens willen ontmoeten? En waarom?
Dat zijn er eigenlijk twee, ik zou graag Teske willen ontmoeten omdat ik haar gewoon een super leuke meid vind! Ik vind haar blog echt heel leuk en word heel blij als ze een nieuw filmpje heeft geplaatst! En ik wil Gabrielle graag een keer ontmoeten, zij was de eerste blogger die ons had benaderd. Ze is heel lief en heeft me veel tips gegeven voor mijn eigen blog!

4. Wat vindt jij het leukste aan bloggen?
Het leukste vind ik om de producten uit te proberen en ik ben heel blij als iemand een reactie plaatst onder een artikel!

5. Waar schrijf je het liefst over op je blog?
Het liefst schrijf ik over reizen, dit doe ik namelijk erg graag. Toch ga ik niet vaak of ver op vakantie. Dit wil ik wel, maar je moet er natuurlijk ook geld voor hebben.

6. Zit je op een sport?
Nee ik zit niet op een sport, momenteel ben ik wel bezig om te leren hardlopen. Ik ben namelijk aan het afvallen en wil als doel heel graag in september The Brigde To Brigde lopen in Arnhem. Ik wil dan voor de 5 km gaan.

7. Wat is jou lievelingswinkel?
Dat is toch de kruidvat, hier vind je toch bijna alles qua verzorging en beauty. Ook hebben ze vaak leuke aanbiedingen en natuurlijk spaar ik mee met kruidvat punten.

8. Wat is je lievelingsblog?
Dat is de blog van Teske! Ik ben altijd heel blij als er iets nieuws online staat. Ze schrijf heel enthousiast en ze heeft hele leuke filmpjes!

9. Wat voor blogs volg jij vooral?
Ik volg vooral beauty en lifestyle blogs. Dit komt omdat ik deze tegen ben gekomen en deze ben gaan volgen op Blog lovin

10. Wat is je bijnaam?
Mijn bijnaam is caartje, dit komt omdat ik Carin heet. Mijn moeder noemt me meestal zo :)

11. Heb je al plannen voor je toekomst?
Zeker, ik ben momenteel aan het studeren voor sociaal pedagogische hulpverlener! De opleiding bevalt me erg goed en wil hier ook heel graag later mee verder. Mijn droom is om een eigen boerderij te runnen voor dagbesteding voor gehandicapten. Of dit werkelijkheid wordt weet ik niet. Ik zou graag ook graag huisje boompje beestje willen hebben. Eigenlijk zou ik het ook wel gaaf vinden als ik verder kom met mijn blog!

Nu 11 feitjes over mij:
- ik stel leren altijd uit tot het laatste moment.. en elke periode neem ik me voor om eerder te beginnen
- ik hou van de muziek van Clouseau
- ik hou van pizza
- ik zou graag de wereld over reizen
- ik eet super graag zure snoepjes
- ik kijk te veel kookprogramma's
- mijn knuffel ligt nog steeds bij mij in bed
- ik kook graag
- dat ik altijd rommel maak en als het te erg wordt alles in 1 keer opruim
- dat ik behulpzaam ben, ik doe graag dingen voor anderen
- dat mensen vinden dat ik te veel spullen win, haha

Dit zijn de blogs die ik genomineerd heb:
Charlotte van http://www.myjourneythroughstyle.blogspot.nl/
Nadia van http://lekkerbekkiekokenenzo.blogspot.com
Luna van http://www.lunalovelyworld.nl/
Stéphanie van http://koekjesentaartjes.blogspot.nl/
Esther van http://thelifeofesther.wordpress.com/
Inez van http://inezzed.be

Dit zijn mijn vragen voor deze blogs:
- Hoe ben je op het idee gekomen om deze blog te starten?
- Studeer je naar je blog ook / heb je gestudeerd?
- Wat zou je graag met je blog willen bereiken?
- Hoe lang bestaat jouw blog al?
- Waar word jij in het leven nou echt vrolijk van?
- Wat is je grote droom?
- Waar zou je echt graag naar toe willen?
- Wat is het mooiste compliment dat je ooit hebt gehad over je blog?
- Wat vind je het leukste om over te schrijven?
- Wie wil je graag ontmoeten?
- Wat doe je graag naast bloggen?


Dit was alles wat ik moest doen voor de Liebster award! :)
Dat was leuk om te doen! Ik kijk uit naar de antwoorden.

Liefs Carin

2 opmerkingen: