maandag 1 april 2013

The Beauty Bakery

De laatste tijd zag ik steeds vaker producten van The Beauty Bakery langskomen op internet. Vaak nam ik een kijkje op de site en vorig weekend nam ik het besluit om toch eens iets te bestellen! Ik bestelde de Solid Shampoo en de lipscrub.

Ik koos voor de Solid Shampoo bar voor haar dat snel vet wordt, dat is de Deep Ocean Mud Shampoo Bar. Deze kan ik alleen nu niet meer vinden op de website, ik denk dat hij uitverkocht is. Wel zijn er nog andere soorten van deze bars, voor bijvoorbeeld volume of anti roos. 
Zelf koos ik dus voor de variant voor vet haar, mijn haar wordt namelijk ontzettend snel vet en daar baal ik echt van. Toen ik onder de douche stond vond ik het toch een beetje gek. Met een stuk 'shampoo' mijn haar wassen? Ook was is een beetje bang dat hij snel op zou gaan, dat zou echt best zonde vinden van het geld.

'De Deep Ocean Mud Shampoo Bar is gemaakt van echte modder uit de zeebodem. Rijk aan calcium, ijzer en zeewater ionen. Reinigt en versterkt het haar. Je haar wordt heerlijk zacht en handelbaar.'
De shampoo doet zeker wat er op de verpakking staat. Mijn haar is zacht en zonder klitten. Ook zie ik dat ik meer volume in mijn haar heb en dat het gewoon mooi valt. Deze shampoo bar ruikt naar zeep, een echte zeep geur.

Maar hoe gebruik je zo'n shampoo bar, zal je je misschien afvragen. Je stapt onder de douche en zorgt dat je haar nat is. Vervolgens masseer je de bar over je hoofdhuid en bij de punten van je haar, de bar gaat nu super erg schuimen. Leg de bar weg en was je haar met het schuim. Spoel het schuim uit je haar. Je haart voelt nu stug aan, maar dit hoort. Breng je haar na het douchen in model zoals je altijd doet. Ik laat mijn haar gewoon opdrogen en borstel het door, meer doe ik niet met mijn haar. Mijn haar zag er mooi verzorgt uit en zeker niet vet! De volgende dag ook niet en de dag daarna douchte ik weer, maar mijn haar was nog steeds schoon en niet vet! Ik ben heel erg blij met deze shampoo bar. Na het gebruik uit laten lekken in een zeepbakje met gaatjes, zodat het kan drogen. De shampoo bar is na 3 keer gebruiken nog steeds even groot, het duurt dus nog wel even voordat het op is. De bar is 90 gram en kost €7,90. Ik twijfelde lang of ik de bar moest kopen voor dit geld, omdat ik altijd gewoon goedkope shampoo gebruik. Toch ben ik erg blij dat ik het gekocht heb. Je doet er lang mee, het werkt; mijn haar wordt niet vet! En merk shampoo's kunnen nog een stuk duurder zijn! Ik zou zeggen, neem een kijkje op de site en kies de bar die je bij jou vind passen! Probeer het en je zal verstelt staan wat het met je haar doet! 

Elke keer als ik in de Lush ben twijfel ik of ik nou de lekkere lipscrub moet kopen... Ik vind die van de Lush namelijk erg duur. Toen ik op de website van The Beauty Bakery zag dat zij ook lipscrubs verkochten, nam ik het besluit om deze te gaan proberen. Ik twijfelde heel erg welke geur ik moest kiezen, omdat er zo veel verschillende geuren zijn! Ik koos toch voor de Passionfruit Candy, deze ruikt onwijs zoet en ik vind dat heerlijk! Er zijn ook andere geuren zoals; Sweet Lemon Banana Cake, Mint, Coconut, Bubble Gum en andere heerlijke geuren! Toen ik de lipscrub uit de verpakking haalde verbaasde ik me over het formaat van het potje. Ik vond het namelijk erg groot vergeleken met die van de Lush.

Ik wist niet precies hoe ik de lipscrub moest gebruiken, gelukkig stond het op het potje.
'Cacoa Butter Lip Scrub. Gemaakt van de perfecte combinatie natuurlijke boters en oliën die de lippen voeden, herstellen en boterzacht maken. Neem een pea-sized bolletje scrub en masseer zachtjes in ronddraaiende bewegingen over je lippen. Verwijder met een tissue en breng na gebruik een lipbalm aan.' 

Ik had door winterse weer allemaal velletje aan mijn lippen en was super blij met het resultaat van de lipscrub. De velletjes waren namelijk weg en ik had inderdaad boterzachte lippen!
De lipscrub kost  €6,50 voor 50ml.

The Beauty bakery heeft nog veel meer leuke producten, veel daarvan wil ik zeker ook kopen. Zoals; Shower Smoothies, body butter bars, Facial Masks en Home scents. 


Betalen kan via Ideal of directe overboeking. Verzendkosten zijn meestal €6,75 omdat het pakketpost wordt. Sommige dingen kunnen door de brievenbus, klik hier voor het gehele overzicht.

The Beauty Bakery is een webshop, maar op 9 mei ook in Valkenswaard te bekijken. Zie hier uitgebreide informatie. Ik ga zeker een kijkje nemen!

Wat is jouw favoriete product van The Beauty Bakery? Of wat zou je eens willen proberen?

Liefs Carin

7 opmerkingen:

  1. Lijken me heerlijke producten! Wat heb jij een leuke blog, ik ben je meteen gaan volgen met bloglovin. Hopelijk neem je ook eens een kijkje op mijn blog!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor je compliment! Natuurlijk neem ik een kijkje op je blog! :)

      Verwijderen
  2. Klinkt super! Ik ga ook maar eens een kijkje nemen:)
    liefs,x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heej,
    Ik heb je genomineerd voor de Liebster award! Deze award is speciaal voor blogs met onder de 200 volgers. De bedoeling is: Dat jij 11 feitjes over jezelf verteld, mijn 11 vragen beantwoord(mijn vragen staan op mijn blog, in de post van de Liebster award), 11 andere blogs nomineert, en voor die 11 blogs óók weer 11 vragen verzint, het is niet zo moeilijk als dat het lijkt! Het is de bedoeling dat je mijn blog+voornaam ook in je artikel vermeld. Laat je het even weten als je je artikel hebt geschreven?
    xxRoos
    PS:Dit is mijn post van de Liebster award:
    http://enjoymyfunnylife.blogspot.nl/2013/04/liebster-award.html

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goede review! De producten van The Beauty Bakery zijn idd erg goed!

    BeantwoordenVerwijderen