zondag 20 januari 2013

Centerparcs

Zoals je in mijn artikel over mijn verjaardag hebt kunnen lezen neemt mij vriend mij morgen mee naar Centerparcs! Ik heb er echt super veel zin in. Ik moet morgen ochtend eerst om 9 uur op school zijn en dan ga ik nog even Den Bosch in, om hoop ik een stage te regelen. En daarna door naar Centerparcs Eemhof!

Ik neem natuurlijk producten mee om te testen, o.a. bruisbal voor in bad, douchegel en maskertjes. Verder zal ik een artikel schrijven hoe het is geweest natuurlijk!

Sorry dat ik de afgelopen week niet veel heb gepost. Had het erg druk met school en spullen geregeld voor mijn verhuizing! Waar ik natuurlijk ook super veel zin in heb.

Dan ga ik nu mijn koffer pakken met kleren en lekkere beautyproducten :)

Ben jij wel eens bij de Eemhof geweest? Heb je nog tips?

Warme groetjes van mij :) !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten