dinsdag 1 januari 2013

Therme Thalasso

Vandaag heb ik mezelf gedoucht met Therme Thalasso Shower Gel. Deze shower gel heb ik gister gekocht. Ik heb een mini gekocht omdat deze goed te betalen is en om te testen. 
Ik heb namelijk een erg gevoelige huid en koop graag mini's, zodat ik niet teveel geld weggooi als ik het niet gebruik, door jeuk bijvoorbeeld.


Dit staat er op de achterkant:
Therme Thalasso shower gel  bevat belangrijke ingrediĆ«nten uit de oceaan. Zeewier en algen zijn een geconcentreerde bron van waardevolle voedingsstoffen voor de huid. Zeepvrij, pH neutraal.


Het is dus een mini, en er zit 50 ml in. Ik heb hem voor ongeveer €1,60 gekocht bij de Etos. De grote is 200 ml.

Het is een lichtblauwe gel. En hij ruikt heerlijk! Hij ruikt naar zeealgen en mineralen, maar hoe dat ruikt is moeilijk uit te leggen, haha. Laten we het erop houden dat hij naar zee ruikt, maar wel heel lekker!



Op de foto is het een beetje moeilijk te zien, maar het is lichtblauw.

De gel schuimt lekker in de douche en de geur wordt nog lekkerder!
Dit is een echte aanrader. Ik heb zoals ik al zei een hele gevoelige huid en ik heb geen jeuk gehad van deze shower gel. Deze ga ik zeker vaker gebruiken! :)

Heb jij deze shower gel al eens gebruikt? Wat vind je ervan ? Zou je deze shower gel kopen?

Liefs Carin :)

1 opmerking: