zondag 13 januari 2013

Happy birthday!

12 januari 1994, werd ik geboren, toen nog zo klein en nu al zo groot!
Gister was ik dus jarig, ik ben 19 geworden. Ik heb mijn verjaardag samen met mijn zus gevierd, die was in november jarig. En wat heb ik het gister naar mijn zin gehad! Een van de mooiste dagen in mijn leven! :)
En ik heb super veel cadeautjes gekregen! Ik zal ze hieronder neerzetten en ik ga de beauty producten natuurlijk allemaal testen en reviewen. Dus deze producten verschijnen een voor een op mijn blog!

Als eerste heb ik kaartjes gekregen voor Alex Agnew, hij is een Vlaamse stand-upcomedian en ik vind hem geweldig! Dus ik kreeg deze kaartjes van mijn vriend :) en volgende week neemt hij mij nog mee naar Centerparcs Eemhof en daar ga ik natuurlijk een artikel over schrijven.
Dit heerlijke pakket heb ik van een vriendin gekregen. Er zit thee in, ik ben echt benieuwd naar deze thee en het is Liefde&Passie van Pickwick. Verder een mooie roze kaars voor op mijn kamer in Den Bosch. En geurstokjes, ik vind geur stokjes echt handig en lekker! Fa Yoghurt Shower Cream met Coconut en een maskertje :) En heerlijke Nivea creme dat komt altijd van pas. Ook zit er nog een bruisbal voor in bad in, maar ik heb geen bad dus deze neem ik mee naar Centerparcs want daar hebben we een bad in het huisje :)
Dit armbandje heb ik gekregen van een klasgenoot en ze heeft het armbandje gekocht in Tanzania. Een armbandje met een speciale betekenis dus! :)
Dit mega pakket heb ik van mijn buurvrouw gekregen. Met een grote emmer waar alles in zat. Met die emmer, de Bleu Wonder, hand- en theedoeken pakket en de schoonmaak doek, kan ik mijn nieuwe kamer mooi schoonhouden. Verder heb ik een leuke eierwekker gekregen die eruit ziet als een aardbei. En servies dat ze zelf ook heeft zodat ik tijdens het eten en het drinken aan haar kan denken! Heel lief natuurlijk!
Ook heb ik van mijn buurvrouw nog dit super leuke suikerpotje gekregen. Ik wordt elke keer vrolijk als ik er al naar kijk! 
Dit plateau met kaarsjes was ik van plan te kopen als ik op mezelf ging wonen. Ik vind dat altijd zo leuke op tafel staan. Ik kreeg dit als cadeau dus hoef het niet meer zelf te kopen!
Dit grote overlevingspakket heb ik gekregen van een aantal lieve vriendinnen! :) ik zal even vertellen wat er allemaal in zit: een wekker, die had ik nog niet voor mn nieuwe kamer, handdoeken en washandjes had ik ook nog nodig.Verder zit er pakket in om heerlijke Brownies te maken, Merci, Smirnoff, Lipton Thee, magnetron popcorn zout en zoet. Rituals shower gel Hamam. En twee recepten boekjes 'Heerlijke recepten van Oma' en 'Mijn beste vriend heet chocola' . Ik ben hier echt super blij mee, ik hoef nu bijna niks meer te kopen voor mijn kamer en ik ben dol op koken en bakken dus die receptenboekjes ga ik zeker gebruiken. En zal ze dan ook op mijn blog plaatsten zodat jullie ook kunnen genieten.
Ook heb ik van deze vriendinnen deze leuke sloffen gekregen, wat zitten ze heerlijk warm. Ik heb ze al de hele dag aan.
Van mijn zus en haar vriend heb ik nog een bestekset gekregen, glazen en een pizza snijder!
Wat is het leukste cadeau dat jij ooit gekregen hebt? :)

Veel liefs van mij!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten