vrijdag 4 januari 2013

Greenland shower gel

Greenland shower gel, ken jij dit merk?
Ik zag het liggen bij de Etos en vond het flesje er al super leuk uitzien! Ik heb er aan geroken en het rook heerlijk. Daarom heb ik het gekocht er ga ik er nu iets over schrijven.

De geur is grapefruit - ginger en ruikt heerlijk fruitig! Een echte grapefruit geur. Ik vind de verpakking er echt mooi en leuk uitzien, lekker vrolijk! Er staat verder geen gebruiksaanwijzing op de verpakking, gewoon inzepen dus, haha!

Nadat je je lekker hebt ingezeept ruikt het lekker naar grapefruit! Het is geen extreme geur maar gewoon lekker. De gel schuimt ook niet overdreven. 

Nadat je klaar bent met douchen ruikt je huid ook lekker fruitig en is je huid lekker zacht. De huid is niet droog en het prikt niet
Het enige nadeel is dat het flesje zo'n grote opening heeft waardoor er heel veel uitkomt als je het giet.

Verder een top shower gel! 

Ken jij dit merk al? Wat zijn jouw ervaringen? Zou jij deze shower gel willen gebruiken?

Veel liefs van mij!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten