zondag 6 januari 2013

Therme Energizing Shower Shot

Weer heb ik een Therme gekocht! Sinds de eerste keer dat ik het vorige week gebruikt heb kan ik het niet meer laten liggen. Deze Therme heb ik gekocht bij de Kruidvat, omdat hij in de aanbieding was! 

Dit was de advertentie in de folder:

Ze zijn nu tot en met 13 januari voor maar 1,69 in plaats van 4,57! En dit is voor een grote  fles van 200 ml.

Er zijn vier verschillende geuren waar je uit kan kiezen, Soothing cream, Pure chocolate, Energizing of Juicy. Het liefste wilde ik Pure Chocolate en daarvoor ging ik naar de winkel. Helaas hadden ze hier alleen Energizing en Juicy...
Dit vond ik erg jammer maar het toch Energizing gekocht.

Er staat op dat het voor een energie boost is, om wakker te worden in de ochtend! Ik heb mezelf ermee gewassen maar zo wakker voel ik mezelf niet, haha. Misschien omdat ik weet dat ik morgen kwart voor 6 op moet staan..

Nouja, de shower gel ruikt heel zoet, naar grapefruit

Hij is een beetje oranje van kleur en schuimt onder de douche lekker, niet heel erg!
Op de achterkant van de fles staat:
Begin de dag goed met Therme Energizing Shower Shot! De toegevoegde Guarana en Grapefruit extracten geven je een energieboost voor een goede start! Grapefruit bevat veel vitamine C en heeft een detox effect. Het helpt namelijk bij de afvoer van afvalstoffen en werkt als een anti-oxidant. Guarana, uit de Braziliaanse jungle, staat bekend om zijn energieverhogende eigenschappen. Smeer de Energizing Shower Shot lekker ruim op je huid terwijl je onder de douche staat en voel de nieuwe energie door je lichaam stromen. Na een douche met de Energizing Shower Shot ben je helemaal wakker en kan je dag beginnen!
Zeepvrij, pH neutraal en Parabenen vrij.

Ik zou zeggen, ga morgen nog even langs de Kruidvat en scoor zo'n lekkere grote fles van Therme. Als ze daar nog Chocola hebben laat me weten hoe hij was, haha!

Wat vinden jullie van Therme? Hebben jullie wel eens Therme gebruikt?

Iedereen een fijne zondag en lieve groetjes van mij :)

1 opmerking: