donderdag 3 januari 2013

Thermen Hammam

Review van de Thermen Hammam mini. Zoals je in mijn vorige review van Therme Thalasso kon lezen hou ik erg van mini's, omdat ik een erg gevoelige huid heb en niet teveel geld weggooi als ik een product niet meer gebruik.

Deze Therme Hammam Shower Gel is volgens de verpakking puur en diepreinigend. Ook is deze Shower Gel zeepvrij. In deze mini zit 50 ml en is ook verkrijgbaar in 200 ml.

Op de achterkant van de tube staat:
Therme Hammam Olive Shower is gebasseerd op de eeuwenoude Hammam badcultuur met ceder en olijfolie. De Olive Shower in de huid masseren. Daarna afspoelen of de huid met een scrubhandschoen schoon scrubben. Zeepvrij, pH neutraal.


Toen ik de shower gel rook dacht ik gelijk terug aan begin 2012, toen ben ik namelijk met mijn zus naar de Zwaluwhoeve geweest en hebben daar een heerlijke Hammam massage gehad! Dit was echt heerlijk en zeker aan te raden. De gel ruikt lekker zoet en ziet er een beetje stroperig uit.




De gel heeft een lichtgroene kleur maar dit is niet zo duidelijk te zien op de foto. De gel schuimt lekker maar niet overdreven!

Persoonlijk vind ik de gel in de douche erg zoet en sterk ruiken, maar na het douchen ruikt je huid heerlijk en niet extreem. Ik heb geen jeuk gehad met mijn gevoelige huid en dit vind ik erg fijn! Daarom is het een aanrader als je een gevoelige huid hebt.

 Wat vind jij van deze Shower gel? Zou jij hem kopen?

Lieve groetjes!

1 opmerking: